torstai 3. syyskuuta 2009

Se saapui vihdoin!

Vihdoinkin, pitkän harkinnan jälkeen minäkin päätin hankkia Cuttiksen :) Tänään se sitten saapui Heinikasta. Lisäksi Taitopuoti Paperinauhasta saapui tänään muutama kohokuvionti kansio ja stanssi.

Nyt odotan, että pääsen tuota käyttämään.. ensiksi pitää siivota askartelupöytä ja viereinen hylly, molemmat ovat kaaoksen vallassa. Olen niitä nyt jo monta päivää järkkäillyt, mutta ei oikein löydy sopivaa järjestystä ja sopivaa tapaa säilyttää tavaroita. Osa tuosta hyllystähän toimii olohuoneen kirjahyllynä, siten olis mukavaa jos tavat olisivat katseen kestävässä järjestyksessä.

Leimasimet pääsivät kansiosta CD-koteloihin joita piti käydä ostamassa lisääkin, kun eihän mulla niin paljoa tyhjiä koteloita ollut. Vielä pitäisi leimata kaikkiin koteloihin kuvat niistä leimasimista jotka sisältä löytyy.. Ja huomenna tulee ehkä lisää leimasimia :)



Se on mun! :)

4 kommenttia:

Maaret kirjoitti...

Onnittelut hyvästä hankinnasta!

Aija kirjoitti...

Onnea uudelle kaverille :) Minä olen vielä pystynyt pysymään erossa noista masiinoista.

Anna kirjoitti...

Onnittelut aarteesta :)

Ja suuret kiitokset, kun olit käynyt blogissani kannustamassa minua ja puolestasi osoittamaan, että olen tervetullut joukkoon.
Sanasi merkitsivät minulle paljon <3

Kiitos!

anninaa kirjoitti...

Onnittelut uuden lelun johdosta :) Itsekin cuttista himoitsen, mutta taitaa hetki mennä ennen kuin raaskin ostaa.