tiistai 14. heinäkuuta 2009

Hopeinen sydän

Huh mikä päivä. Tuli valittua talon ulkomaali, sai siinä kyllä hetken miettiä, että mikähän sävy se nyt pitäisi olla. Lautoja ei menty maalaamaan tänään, mutta huomenna mennään. Siitä se urakka sitten alkaa. Katsotaan miten pitkälle päästään ennen lauantaita, sillä silloin noustaa lentokoneen kyydillä korkealle. Varattiin nimittäin tänään matka Turkkiin ja maksettiinkin se jo.. täältä tullaan aurinko! :) Meidän ei kyllä pitänyt lähteä, vaan piti ostaa mulle uusi tietokone, mutta nyt saa uusi tietokone väistyä auringon ja lämmön tieltä.. alkoi jo kyllästyttää tää suomen kesä.

Myyty
45
Kortti on hyvin yksinkertainen. Valmiikki kohokuvioidulle korttipohjalle kiinnitetty valmis "kuva". Tuon "kuvan" olen vain liimannut ensiksi tuolle siniselle pohjalle joka jäi jokin aika sitten yli siitä hääkortista. "Kuva" itsessään on valmis pakettikortti jonka olen ostanut jo joskus kauan aikaa sitten. Leikkasin siitä vain hieman reinoja ja takaosan pois. Noita kortin kulmissa olevia pieniä sydämiä taas mietin pitkään ja meinasin ottaa jo pois, mutta olikin niin tiukasti kiinni etten sitten viitsinyt repiä. Tämän kortin jouduin myös koristelemaan sisältä, sillä tuon on kohokuvioitu myös takaa, eikä siihen kirjoittaminen olisi ehkä ollut niin mukavaa.

4 kommenttia:

Piitu kirjoitti...

Ihana, kaunis koriste kortissasi!

minde kirjoitti...

Tosi nätti kortti.
Mukavaa matkaa, nautihan. Jaksat sitten pakertaa taloprojektin kimpussa.

Anna kirjoitti...

Kiitos molemmille!

Juu mä koitan kyllä nauttia oikein kunnolla, aurinko pitäisi ainankin paistaa ja lämmintä olla, joten sen puoleen eiköhän tule nautittua. Minä kun olen niitä jotka rakastaa lämpöä, toisten mielestä jo kuumuutta :)

Susa kirjoitti...

Ihanan koristeen olet kasannut!! Upea kortti!!!