sunnuntai 22. elokuuta 2010

Moottoripyöriä vanhenevalle

Nam! Tein tänään kebablihaa kotona ja oli todella hyvää. Viiden tunnin odotus todellakin palkittiin. Mutta, ensi kerralla laitan kyllä aavistuksen vähemmän mustapippuria, sillä vaikka liha oli hyvää se oli silti hiukan liian mausteista minun makuuni.. ei siis nössöille kuten ei seuraava korttikaan :)

Kortti on jälleen kerran Minnan materiaalikuoren kortteja. Auts, nyt tuli muuten loppujen korttien kanssa tenkkapoo, mun kamerasta loppui akku kesken korttien kuvauksen ja laturi on muuton tiimellyksessä joutunut liian hyvään talteen :( On mulla onneks vielä muutama kuva noista muista korteista jäljellä, mutta loppuja materiaalikuoren kortteja en saa nyt kuvattua : / Oon etsiny sitä laturia kissojen ja koirien kanssa, mut en vaan löydä.. kalliiks tulee jos tarvii lähtee uutta laturia ostamaan :(

152

Isoin ja pienin nappi kuoresta, keskikokoinen omista varastoista. Nauha ja kuvallinen paperi myös kuoresta. Teksti omasta leimasimesta.


Tekstileimasin: Heinikka -2009-

3 kommenttia:

sea kirjoitti...

Tykkäilin vähän sun kortteja tästä etusivulta, pidemmälle en jaksanut mennä. Noi leimat mitä toi kabaree-tyttökin edustaa on muuten kivoja. *vinkvink* ;)

SannaS kirjoitti...

Aikun magee!!! Tykkään valtavasti!!! =)

..olitkos sinäkin U2 katsomossa??

Anna kirjoitti...

sea: Kiitos kun tykkäät :)
Toi kabaree-tyttökuva on saatu tuosta kuoresta mistä olen muitakin materiaaleja saanut, joten mulla ei ole sitä itselläni. Tuo on ainoa kuva tuosta mikä mulla on. Mutta pidän mielessä jos joskus innostun noita ostamaan :)

SannaS: Kiitti jälleen!
En mä ollut katsomassa, mut hyvin moni kaverini tai tuttuni oli.