tiistai 4. toukokuuta 2010

Kissan laulu

Meni taas päiviä etten saanut kortteja tehtyä, mieli ollut hieman maassa elämän vastoinkäymisten johdosta. Ehkä se tästä, talonkin pitäisi vihdoinkin alkaa valmistumaan, ehkä se saa mielen iloisemmaksi. Joskin välillä meinannut mennä usko siihenkin.

Kävin kuitenkin eilen Sannan (Santtulin juttuja) luona noutamassa kotiini muutamia uusia tarvikkeita ja sain illalla jopa aikaiseksi kortin. Tänään oli suunnitteilla toinen kortti, vaan uhkailee tuo mikreeni koko ajan, vaikka olen jo aimo annoksen särkylääkettäkin ottanut, että en uskalla sytyttää askartelupöydän valoa jotta voisin alkaa korttia tekemään. Saapi siis odottaa.

Tässä kuitenkin se eilinen

Myyty

127


Värittelin kuvan taas Mementon musteilla ja kortti- ja kuvapohjana käytin helmiäiskartonkia.

Kissaleimasin, haaraniitit ja nauha Sannalta. Haaraniitti ja nauha on oikeasti samaa sävyä, kuva vaan taas vääristää.


Kissaleimasin: Penny Black
Nuottileimasin: Muistaakseeni Art Impressions.. muistanko oikein?

3 kommenttia:

SannaS kirjoitti...

IHANA!!! Aivan loistava kortti!!! Mä niiiiiin tykkään tuosta leimakuvasta!! =)

Nakottaja kirjoitti...

Blogisi on täynnä toinen toistaan ihanampia kortteja, hauskoja ideoita ja hienoja toteutuksia! Täytyypä vierailla vastakin :)

Anna kirjoitti...

Mä halusin ehdottomasti tuon kissaleimasimen. Mulla on ollu jo aika pitkään tuo nuottileimasin, mutta en ole sitä käyttänyt. Kun tuon leimasimen ostin mulla oli juuri tuo kissaleimasin mielessä vaan ei vielä hallussa. Nyt onneksi on :)

Nakottaja
Oikein paljon tervetuloa ja kiitos kovasti noista sanoista :)